جی‌پک

المپیاد کامپیوتر

جی‌پک

المپیاد کامپیوتر

اومدیم!

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۵ ب.ظ

سلام

بعد از یه دوره‌ی خواب (یا به‌تره بگم نیمه‌بیداری) یک‌ساله، جیپک دوباره بیدار شده و داره برمی‌گرده.

همون‌طور که می‌بینین چهره‌ی قدیمی و لوگوی قدیمی - که به نظر من دوست‌داشتنی‌تر هستن - هم دوباره به جیپک برگشته.

چند تا نکته‌ی خیلی سریع می‌خواستم بگم و وقتتون رو نمی‌گیرم:

۱. هنوز تیم جدید جی‌پک مشخص نشده و قاعدن برنامه‌هاش هنوز مشخص نیست. هر گونه پیشنهادی دارین به ما در نظرات اعلام کنین. هر کاری به ذهنتون می‌رسه که ما می‌تونیم انجام بدیم رو هم در نظرات بگین. در مورد کارهای گذشته‌ی جیپک هم نظراتتون رو بگین.

۲. کاپ ۲۰۱۴ جیپک امسال برگزار خواهد شد که اعلامیش رو در آینده در همین سایت می‌زنیم.

۳. فعلن فعالیت‌ها فقط در زمینه‌ی کامپیوتره و کم کم بقیه‌ی رشته‌ها اضافه میشن.

موافقین ۱۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۲/۲۴
ابوالفضل اسدی

نظرات (۲۱)

سلامتی سلطان!
زنده باد جی پک!
دلم واسه این فضا خیلی تنگ شده بود... آدم رو یاد خاطرات میندازه! : )
موفق باشین! 
پاسخ:
:)
منم دلم واسه این فضا تنگ شده بود :)
salam.
che ajab!
baad az ye sale besiar faal chera yek ho in tori shod?
hala mohem nist.mohem ine ke bargashtin
:)
mishe ye pishbini dar morede kafe emsal bokonid?
پاسخ:
سلام
:)
من فک کنم کف حدود 41 از 100 باشه
جمعش کن عامو
پاسخ:
چشم
منتظر دستور شما بودم :)
salam.
mishe begin kaf ra chera in pishbini kardin?
پاسخ:
با توجه به چیزایی که بچه‌ها می‌گن نوشتن، مقایسه‌ی سطح آزمون با سالای قبل و ...
هر چند ممکنه این پیش‌بینی فاصله‌ی زیادی با کف اصلی داشته باشه
صرفن یه گمانه‌زنیه
به خودت چه. تو کی هستی که بخوای بگی به کی چه! یکم به اسمت توجه بنما :دی
پاسخ:
:)
می شه یه پیش نهاد بدم؟

چه سال پیش و چه الان که این پست رو زدین، یه چیزی منو خیلی اذیت می کنه،

>>تاریخ!!

پست ها تاریخ ندارن آدم نمی فهمه مال کی اند و باید با احتمال خوبی! از روی اولین نظرات بفهمیم پست کی زده شده و این به نظرم آزار‌دهنده است و آدم نمی فهمه دقیقا چه قدر از دنیا عقب مونده!

الان مثلا به نظر می رسه این پست مال دیروزه(یا بهتره بگم پریروز).

هیچی دیگه فقط می خواستم بگم اگه به تنظیمات سایت یه دستی بکشین که تاریخ رو هم زیر پست بزنه خیلی ثواب داره و آدم از سر در گمی درمیاد.

همین! 

به امید روزهای بهتر برای جی پک و اهالیه!
پاسخ:
ممنون از نظرتون
تاریخ گذاشته شد
۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۲۷ وحید شمس الدینی
che khub shode inja ; eyval
پاسخ:
:)
aqa age beshe ke dg shoro konin kare sito :D
پاسخ:
والا هنوز افراد کار هم تعیین نشده
سعی می‌کنیم هر چه سریع‌تر افراد رو انتخاب کنیم و برنامه‌ها رو بریزیم و کار شروع شه
آرشیو سوالات و پست های قبلن رو نمی ذارید ؟
پاسخ:
بله
با شروع کار چند نفر رو مأمور می‌کنیم یه غربال و ویرایشی انجام بدن و آرشیو رو بذارن
یه کاری کنید من طلا شم. همین
پاسخ:
:)
اینو یادت باشه که طلا شدن مهم نیست
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۸ امیر محمد دهقان
Moodle e chi shod ?
:)
پاسخ:
moodle سیستمش بیشتر به درد course های دانشگاهی می‌خورد و با چیزی که من می‌خواستم تطابق نداشت
بک نکته (و یک تست !!!! به قول کنکوری ها)
به نظرم یکی از منابع غنی که در شهرستان های کشور موجود هست و هیچ وقت به هیچ نحوی نشد که از این منابع استفاده بشه افرادی هستند که برای المپیاد جدی خوندن ولی به هر دلیلی قبول نشدن!
(البته برای خود من هم این یک سوال هستش که آیا این افراد شایستگی لازم رو دارند که حداقل بتونند یک سری افراد رو توی شهرستان های خودشون  راه بیاندازن یا نه؟ اما به احتمال زیادی جواب بله هست)
 من فکر می کنم  شما می تونید این مشکل تا حدودی حل کنید. به نظرم استفاده از یک نفر که به تنهایی برای المپیاد خونده ولی قبول نشده و به همین دلیل انتظارات ما فوق هم نداره می تونه برای جی پک خخخ مفیدتر باشه.دوست دارم  این نکته رو هم در جی پک جدید مورد توجه قرار بدید.
پاسخ:
با شما موافقم

سلام ممنون از اینکه برگشتین 

یه سوال با توجه به این که تاثیرِ نهایی تو کنکور شده نزدیکِ ۳۰ درصد اون هم مستقیم و شاید بیشتر هم بشه، هنوز هم بنظرتون با نهایی نخوندن و فقط المپیاد خوندن ممکنه تو کنکور موفق شد ؟ :(

پاسخ:
بله چرا که نشه؟
بسیار دیدم افرادی رو که در طی سال چندان برای نهایی کاری نکردند ولی در همین ۱ ماه نمرات عالی گرفتند.
بازگشت با اقتدار استااااد.....
تبریک استااااد .....
پاسخ:
Ostad khodeti :)

سلام

دلم تنگ شده بود براتون!
کلا داشتیم افسرده میشدیم :)

امسال هم به دوره سر میزنید؟؟
پاسخ:
سلام
دل ما نیز :)
در مورد سوال آخر نیز: بلی بسیار :)
خوش اومدید :دی
ولی دیر اومدید :|
دقیقا اون سالی که بچه های دوره ی ما به جی پک نیاز داشتن نبودید!
نبودید تا اون اهداف یکسان سازی المپیاد و کمک به شهرستانی ها و عدالت و ... که دو سال پیش ازشون حرف می زدین، رو برقرار کنید.
شاید این حق رو نداشته باشم، ولی بسیار بسیار دلگیر هستم!!
جی پک می تونست خیلی خیلی خیلی کمکمون کنه.
پاسخ:
:-/
ببخشید این کتاب المپیاد های کامپیوتر شوروی که ترجمه کردید جواب هم داره (اگه حتی انگلیسیه ) که بتونیم بفهمیم درست حل کردیم یا نه ؟
پاسخ:
پاسخ انگلیسی موجود نیست ولی پاسخ روسی در
problems.ru
موجوده
پاسخ روسی ؟ بیخیال !
سلام
همین الان فهمیدم که gpac برگشته و از این قضیه خیلی خوشحال شدم ! :)))
البته میدونم خیلی دیر فهمیدم :(
خیلی ممنون که اومدین :)

و همچنین موفق باشین !
سلام. ببخشید میشه لطفا لینک دقیق تر جواب های روسیه رو بگذارین چون من توی اون سایت گشتم و پیدا نکردم. با تشکر
پاسخ:
http://problems.ru/view_by_source_new.php?parent=204607

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی