جی‌پک

المپیاد کامپیوتر

جی‌پک

المپیاد کامپیوتر

جی‌پک دوباره پر هیجان می‌شود؟!

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۲ ب.ظ

سلام

چیزی که شما در سایت مشاهده می‌کنید، خلاصه‌ای از کارهای تئوری انجام شده در دوره‌های تابستانه است؛ امّا شاید باورتان نشود که همین چند سال پیش در همین سایت، شور و هیاهویی از آزمون‌های متعدد، جذاب و غافل‌گیر کننده (عمومن تئوری) وجود داشت. شما المپیاد کامپیوتری‌ها در بمباران کانتست‌های عملی هستید، امّا متأسفانه فضایی برای رقابت و هیجان در بحث تئوری ندارید و این بحث، به طور خاموش در خانه‌ها انجام می‌شود. زمان ما آزمون‌هایی تئوری در المپیاد برگزار می‌شد و اگر نگوییم تأثیر فراوانی در نشر المپیاد، ارتقاء سطح بچه‌ها و ایجاد عدالت آموزشی داشت، حداقل در ایجاد انگیزه نقش بسیار داشت و شوق کار کردن تئوری در بچه‌ها بسیار بالا رفته بود.

من که اکنون پیر شده و رمق این کارها را ندارم. از طرفی فعالیت‌های مختلف و کم‌بود وقت، سدّی عظیم در جلوی من برای این کار گذاشته است. البته هم‌چنان روح این کارها را دوست دارم و هنوز از هر چیزی در زمینه‌ی نشر المپیاد حمایت می‌کنم.

خوش‌بختانه دوست خوبم، وحید شمس‌الدینی، این مسئولیت سنگین را پذیرفت و قرار شوق این شور و حرارت به سایت و المپیاد کامپیوتر برگردد. به هر حال منتظر خبرهای خوب باشید.

از طریق این پیوند نیز می‌توانید عضو کانال تلگرام سایت شده تا از خبرهای سایت آگاه شوید:

کانال تلگرام سایت

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۵
ابوالفضل اسدی

نظرات (۱)

:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی